Tema: Re: Pagalbos : Zebros sviesolaidinis internetas ir Buffalo routeris...
Autorius: juodas_puodas
Data: 2009-12-09 16:27:46
man buvo problemu su teo sviesolaidiniu internetu ir bufallo routeriu,
tiksliai nepamenu kas ten nesigavo. lyg ir tik i viena pc tesigaudavo
"tiekt" interneta. pora dienu ieskojus sprendimo internete, radau kazkur
giliai google glemese patarima pasikeist firmware i tomato. tas issprende
visas problemas :)