Tema: Re: irc vs usenet
Autorius: Levas
Data: 2009-11-26 17:41:54
o tu matei kad atsiranda visokie "random" tekstai temose? Su spaminiu turiniu. Cia todel, kad gudruciai labai uzviesino news.onitel.net serveri ir dar www prieigu prikure. Prades visi idiotai spaminti ir amen newsgroupui. O visus idomius zmones is newsgroupo nesukviesi i koki foruma- man asmeniskai uzknisa forumu reklamos ir komplikuotos priemones rasymui.

--
Bye, Levas