Tema: Re: REQ: Programele internetiniam puslapiui stebeti
Autorius: lllll
Data: 2009-11-19 15:38:51
Kazkada ieskojau newsreaderiu, uztikau, kad Omea reader turi tokia
funkcija... atseit, itrauki adresa, nustatai perioda, ir checkina.
Pliusai - nemokama. Minusai - sena ir neupgradinama, ant vistos meta
nesamones, kad programa luzo, bet uzdarius sekmingai sukasi.
Kaip veikia si konkreti funkcija, netikrinau...