Tema: Re: Microsoft Lietuva: apie piratų gaudynes nieko nežinojome
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-10 22:53:27
nu kiek suprantu bebras yra kazkokia sutarti pasirases su MS ir dar keliom
kompanijom del atstovavimo ir gal jis pagal kokius sutarties punktus israite
(ir yra jam suteiktos platint teises) kad nereik jam atskiro leidimo daryt
akcija ir platindamas jokiu ATKP punktu nepazeide nes turi platinimo teise
kokia
bet va kas idomiau su IPT ar IPT privalo pateikt duomenis tik tada kai yra
iskelta baudziamoji byla ir tik tuo atveju privalo duot ko praso o kai
paprasys duot administracineje byloje gal jie visiskai pagristai gali
policijai atsikirst "bbd prasymo nepatenkinsim, pagal istatymus neprivalom,
kertasi su komerciniais interesais"