Tema: Re: kas Garliavoj be teo teikia interneta i individualius namus?
Autorius: Andrius
Data: 2009-09-22 00:56:49
Kodėl sakai užs..is.
Ryšys jei normalios sąlygos yra jam įdiegti bus normalus(tiesa normalus tiek
kiek gali būti normalus bevielis internetas).
Na, o mv suportas kaip suportas. Kiek turėjau reikalų su juo(su mikrovisata
jau bene ketvirti ar penkti metai) nelabai turiu ką blogo apie jį pasakyti.
Oro sąlygos įtakos turi bet kokiam bevieliam ryšiui tad nėra ko stebėtis,
kad čia ir ne išimtis.
Na, o ką galiausiai daryti žmogui jei jis nori interneto?
Vestis kokį Omni connect'ą ar Vodafone MC? Čia pagal mane jau paskutinis
variantas kai nėra kitų alternatyvų.
Tiesa labai pasistengus ir suinvestavus nemažai pinigų galima manau būtų ir
iki namo optiką pajungti, bet vargu ar norės žmogus skirti kelis tūkstančius
litų tokiam dalykui. Tada ir belieka rinktis iš va tokių variantų.