Tema: Re: ForumCinemas neto kanalas arba Opera Live HD
Autorius: YZF
Data: 2009-09-15 10:19:04
Operų transliacijoms bus panaudoti centre "Forum Cinemas Vingis"
neseniai sumontuoti 2K projektoriai, skirti rodyti 3D - trijų dimensijų
ir skaitmeninį HD ("High-definition") - itin aukštos kokybės vaizdą.
Jo signalui priimti įsigyta specialios palydovinės įrangos.

"Veiksmą Metropolitene įvairiais rakursais filmuoja 27 kameros ir
vaizdai palydoviniu ryšiu siunčiami į skirtingų šalių kino teatrus.

Į operos transliacijų premjerą kino centras pakvies spalio 10 d.
Metropolitene naują sezoną skelbsianti Džakomo Pučinio (Giacomo Puccini)
"Toska" Niujorke prasidės 13 val. Tuo metu Vilniuje bus pusė aštuonių
vakaro - pats geriausias metas rinktis prie ekrano.

Jeigu kazkokia lietuve dalyvaus toje operoje tai aisku kad cia bus tokios
antraruses operos, 13val dienos :))) Rimti dalykai nebus transliuojami :)

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
> Nu raso kad per palydova eina srautas
>
> "Dzin" <dzin@dzil.in> wrote in message

>>> 1) Koks Vingio k/t pralaidumas su NYC