Tema: Re: SpeedTouch 546 v6 modemas + Startas (TEO planas)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-09-09 15:54:59
O kas ten vyksta kai kompiuteriukai kampe prie laikrodžio nemirksi? Jei kompiuteriukai kampe prie laikrodžio nemirksi, kaip nustatei, kad kažkas vistik vyksta?
Šiaip siūlyčiau naudoti kiek kitokią nustatymo ar kas nors vyksta metodiką vietoje "kompiuteriukų kampe prie laikrodžio ir modemo lempuko indikacijos" metodikos.
Štai pvz kai ką nors darai su kompiuteriu, tai gali dasiai preziumuoti, jog kažkas vistik vyksta, o kai sėdi prie kompiuterio ir nič nieko su juom nedarai, reiškia joks veiksmas nevyksta. Matai kaip paprasta.
O šiaip tai, ateičiai, klausimą reikėtų formuluoti, ne "kaip įžiebti lemputę, kuri duotuoju atveju ir neturi degti", o "kaip būtų galima matyti procesus ir/ar bet kokius kitus vykstančius kompiuteryje veiksmus?".
Taigi performuluok klausimą, nes duotuoju atveju ne lempukas tą kažką parodytų, o tik krištolinis rutulys....