Tema: Re: klausimas del modemo zebrai
Autorius: arunazz
Data: 2009-09-02 21:01:48
As vakar upsigreidinau i optimalus+, ju modemo neemiau, aisku inetas neveike (Linksys AG241), skambinau 1817, sakau, nera ineto, telefonu padiktavo nustatymus, kurie buvo neteisingi, uzregistravo gedima, bet po valandos pasiknises pats radau nustatymus. Tiesa, uploadas ir narsymas kazkodel tik apie 0,5 megabito/sec. Gal nustatymuose dar kazkas negerai. Veliau dar pabandysiu su ZTE Bavo.