Tema: Re: mezon internetas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-08-10 21:05:19
Paprasciau yra du kompai. Net ne paprasciau, o vienintelis blaivus
variantas. kadangi torrent trekeriai risasi prie tavo IP. varant per du ,
net neisivaizduoju, koks butu bardakas.
 Paziurek mTorrent saituose ar forumuose, jie jau sugeba apeit ribojimus
Uploade, paskutine versija uTorrent 1.8.3.0 ar panasiai.. As nesinaudoju
siuo klijentu ir tiksliai nezinau. bent kol kas tingiu ir neturiu laiko.