Tema: Re: failu talpinimas
Autorius: Mrlz
Data: 2009-07-27 13:11:46
Nu bet visus tuos duomenis kazkur reikia padeti. Jei kiekvienas useris
prades krauti po 50-100gb infos, tai visi ju turimi diskai greit uzsipildys
ir nieko cia jau nepadarysi.
Tai is esmes jiems ner naudinga tureti uzeri, kuris naudoja beveik visus jam
duodamus resursus ir moka 1$, jiems geriau keletas uzeriu kurie minimaliai
naudoja visus resursus.
Esu bandes keleta tu pigiu hostingu, tai is esmes nieko ten gero.

Zodziu uz tokia kaina, tokia ir kokibe :)

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos