Tema: Re: Apie spama
Autorius: YZF
Data: 2009-07-17 10:07:09
"Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message
news:h3p6tl$j7c$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas Tave ar Tavo draugus yra arba buvo koks trojanas ar arkliukas. Jis
> paeme
> visa adresu knygute ir issiunte i interneta. Dabar siuncia tais adresais
> ka
> nori ir kada nori. Cia del adresu. Del spamo gaudymo gal atsakys labiau
> toj
> srity patyre. Yra tu visokiu budu tik pagrindine ju visu beda - niekas
> negali garantuoti kad koks svarbus Tau laiskas nebus paslaptingai
> nufiltruotas.

Tai manau kad nebutinai pas mane ar mano draugus, o pas bet koki kita zmogu
kuriam as siunciau bent karta emaila, galejo tas trojanas patekti. Ir is ten
pasieme?

O del neteisingo filtravimo tai didziausia beda ir buna, todel manualiniu
budu dedu i blocksenderius tuos spameriu emailus, ziuresim kas cia gausis.
Tik vat jeigu savo email dar galiu ideti, tai savo draugu feikiniu emailu i
rulsus nelabai iseis itraukti...nors ju aisku maziau buna