Tema: Re: mikrovisata free
Autorius: Ramaas
Data: 2009-07-10 21:04:05
tai jums pasisekė jai dar kompu neatėmė kai laisves alėjoj įsitraukę buvot.
Sveikinu laimingai kompus parsivežus namo
kitąsyk galit jau grist be kompu ir dar apkulti.
Aš nerizikuočiau vest 15-liokini o delniuką nu mažas kišenei telpa.
R.

"ZoomX" <ZoomX@nospam.org> parašė naujienų news:h37hqf$93m$1@trimpas.omnitel.net...