Tema: Re: Klausimas Kaunieciams: Meganet vs Mikrovisata?
Autorius: rl
Data: 2009-07-02 15:58:51
Po mano post'o buvo paskambinta is MVisatos ir pasiulyta paziureti
problema. Paaiskejo, kad vis delto mano Vista kazkodel nerodo iptv, nors
ant to pacio kompo XP is po virtualkes rodo.

Po to 3 vakaraus bandziau po Vista SP2 paleisti ta iptv su ivairiais
player'iais, bet nesekmingai. Tai rezultate kaip ir veikia ta iptv, bet
is po Vistos as jos nematau :(