Tema: Re: ir apskritai del paieskos sistemu
Autorius: Deep
Data: 2009-06-16 14:50:27
tai dar nieko neirodo

http://www.google.lt/search?q=reklaminis+stendas

Kapratas irgi aukštai, nors DMOZ reklamos kategorijoj ju nera.

Galiu duoti ir atvirkscia pavyzdi:
http://www.dmoz.org/World/Lietuvi%C5%B3/Verslas/Telekomunikacijos/
o dabar pabandyk surasti pvz.  www.kava.lt   pagal paieska googleje
"internetas" arba "telekomunikacijos".

Taip kad nera taip paprasta - patekai i DMOZ ir sedi googles pirmam
puslapyje. Google aplamai iseme is savo "webmaster guidelines" rekomendacija
apie itraukima i katalogus, iskaitant DMOZ.

Teiginys "Yra katalogas kuri atkartoja kiti katalogai" is viso (man)
nesuprantamas.

--

http://www.addurl.tel