Tema: Re: Website statistics
Autorius: Rolandas
Data: 2009-06-16 13:24:55
Hi. :)
  Esmė yra tame, kad, tarkim, šiandien vartotojams yra pateikiama kokia
tai info. O man reikia vienoje vietoje matyti, kas nuo šiandien bus tą
info pažiūrėjęs, t.y., kas bus prisiloginęs prie savo acc arba kitaip,
kokie puslapiai (kurie yra tipo .../01.php, .../02.php ir t.t.) su ta
info bus paspausti. Paprasčiausias variantas turbūt būtų koks nors
tekstinis logas, kur viename stulpelyje būtų vienas iš tų puslapių,
kitame pažiūrėjimo data, o trečiame - IP. Bet jei būtų galima rūšiuoti
pagal puslapio pavadinimą, IP arba pagal laiką ir apriboti įrašus pagal
datą (kad būtų rodomi įrašai nuo tam tikros datos), tai jau iš viso būtų
pasaka... :)
Ar būtų galima ką nors tokio sugalvoti? Ir ant kiek tai sudėtinga?

Dėkui.
Rolandas