Tema: Re: Kam nors buvo nesąmonės su searchportal.information.com?
Autorius: 70005
Data: 2009-06-01 17:51:16
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:h00pl2$j38$1@trimpas.omnitel.net...

> Nerimtai cia as, nu... Operatore 1817 liepe man visus langus uzdaryt.
>
> Tik cia man kazkip i virusa nesha, bet prasiskanavau- nieko nerado...

Man irgi šiaip neša. Kai kurie šaltiniai sako, kad spyware, ir jam pašalint užtenka ištrint porą failų - searchportal.information.txt ir searchportal.information (nežinau kokia galūne).

Kaip tik radau tokius failus, txt ir htm, prie savo laikinų ineto failų ir cookies. Žiūrėsim, ar ištrynimas padės.