Tema: Re: pirkciau routeri
Autorius: krx
Data: 2009-05-27 13:45:38
Bet kuris routeris su QoS'u, bandwidth management/throttling. Gali dar
dibtinai sesiju pririboti custom firmwarouse, nes pvz.: IE standartiskai
vienu metu vienam instancui krauna tik 4 sesijas (HTTP), ir tik kai pakrauna
tuos 4 lementus, imasi kitu. Itogo, standartiskai vienam kompui kokiu 20
sesiju pilnai turetu pakakti, jei be torrentu...