Tema: Re: Mikrovisatos net ir UDP greicio ribojimas?
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-05-25 09:07:24
Sita tema visada aktuali. Taciau techninė platforma čia ne prie ko.
Ar IPTV ar DVBC, gali užkoduoti ir leisti kanalus po vieną.
Bet! Pirma, retas programu tiekejas sutinka kad ju kanalas butu parduodamas
atskirai, o ne baziniame pakete.
Antra, programu retransliavimui isduodamos licencijos, kuriose nusirodo tas
bazinis paketas.
Trecia, jeigu taip jau nutiktu, kad pirmos dvi kliutys dingtų, tai programų
tiekejai TV kanala operatoriams pardavinetu po tiek, kad jis kainuotu
vartotojui 5-8 Lt. Kai viska susumuotum, pamatytum kad geriau imti visa
paketa ir nesukti sau galvos.