Tema: Re: Naujas Delfi paštas:/
Autorius: 70005
Data: 2009-05-18 21:56:41
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gurj45$9uu$1@trimpas.omnitel.net...
>O serveryje tie laiskai vis dar yra?
>
> Istrink OE akauna (su pasto failais) ir isnaujo visus laiskus atsiusk kurie
> jau bus tik po viena kopija

Kažkaip negerai, nes į tą patį OE katalogą sumečiau ir kažkiek laiškų iš kitų (pvz., nebenaudojamų) adresų.

> arba esama inbox.dbx nukopink i kita folderi outlooke, tada atsiunti
> naujuosius laiskus, tada juos visus istrini, ir atkopini inbox.db ?

Gal ir variantas... Bet pala, kompe mažiausia problema (jau) - tam, kad mobiliakas iš naujo nesisiųstų tūkstančių laiškų, reikia ištrinti juos serveryje, o šito man visai nesinori: kompas gali užlūžt, dažnai prisijungiu keliaudamas ir t.t.