Tema: Re: "Svetaine laikoma kenkejiska"
Autorius: fliks
Data: 2009-05-11 18:10:40
Kažkaip suabejojau, ką turi minty tuo pranešimu "Svetaine laikoma kenkejiska" - jį parašo pats FF
kaip perspėjimą su mygtuku „Tęsti toliau“ ar pan tekstu, kai aptinka saitą, kuris yra jų kenkėjiškų
saitų bazėje? Įmesk to pranešimo screenshot. Ar tas pranešimas yra koks nors popupas su tuo
pranešimu? Nes, jei apie tai praneša/perspėja pats FF, tame saite gali ir nebūti jokio blogo
JavaScript kodo, arba jis išsaugotas, pvz, duombazėj ir pasirodo tik vietomis. Gal kuris nors to
saito lankytojas apie tą saitą jiems pranešė. Atsidarius FF (3.5b4) meniu „Help“, matau du meniu
itemus „Report Broken Web Site...“ ir „Report Web Forgery...“. Galėjo kas nors per juos pranešti, ir
taip saitas pakliuvo į kenkėjiškų saitų bazę.