Tema: Re: LFirefox? v labiausiai pazeidziama interneto narsykle
Autorius: Levas
Data: 2009-04-25 19:19:42
paprastai geriausia netiket niekuo. Nes pasiskaicius tuos peizalus internete paaiskeja, kad yra tokiu ZJB virusu kur gaudo tik per Lietuviskus atstovus pirktas enod antivirusas (ar dar kazkoks). Kad viena ar kita narsykle super gera ar super bloga. Atrodo, kad nei pas mozilla nei pas MS nera geru programuotoju? O google su savo itartina narsykle (ir amzinai besisukanciu sisteminiu procesu) yra dievas ir tautos isvaduotojas.

As zinau tik viena dalyka, jei durnius prises prie kompo, tai net ir Lynx narsykle bus pilna bedu ir pavogs visus duomenis.

:) Taikos ir ramybes. IE6 vartotojas. Beja mozilla vos neivare man insulto, kai staiga per ja jungiantis prie paypal pranese, kad account suspended ir visi $$$ uzrakinti. Ir prasom skambinti 8-800-...

--
Bye, Levas