Tema: Re: Routerio logai
Autorius: krx
Data: 2009-04-20 10:18:55
Greičiausiai į tavo kompą, kuris DMZ, keliauja kokie UDP paketai, o pas tave
kompas, kadangi yra su kokia ugniasiene, atsako ICMP type 3 code 3 - port
unreachable.

Dėl maršrutizatoriaus - čia skonio reikalas. Kol xatoj buvo tik vienas
kompas, jungdavausi tiesiai. Atsirado keli - teko statyti maršrutizatorių,
ant kurio dar servisų prisileidau.