Tema: Re: cgate vs. vdnet
Autorius: Snoopy
Data: 2009-04-08 16:03:50
2lame2rtfm wrote:
> Sveiki,
> siuo metu turim cgates (tele2) interneta. kilo mintis pereit i vdnet.
> gal galit pakomentuot kaip su vdnet kokybe? ar verta pereiti ar geriau
> likt su cgate?
>
> dekui
Jeigu turi kantrybes - greicio ir pinigu santykis labai geras. Niekada
nesu mates, kad del piko ar kitu priezasciu stabdytu, atvirksciai,
kartais uzsienis eina 1,5 kart daugiau negu priklauso. Nera sesiju limitu.

Bet - dingsta koki karta i menesi, gali nebuti ir puse dienos, ir diena.
Prisiskambinti tuo atveju sunku (tai paprastai reiskia, kad problema
masine, o ne pas tave viena). Mano rajone stovejo sudinas svicas, kuri
greitai numarindavo kazkoks virusuotas vartotojas. Tai kokius pora
menesiu jie ten krapstesi, kovojo, kartais rysio nebudavo kas antra
diena. Pykomes, grasinom, buvom beveik pasiruose iseit kitur, bet
pagaliau sutvarke, dabar kaip laikrodukas, buna dienu, kad kas 15sek i
gateway siunciamu pingu nepameta nei vieno.

Kam ten skiedzia apie modemus 100mbps, tai vdnete nera tokiu, viskas ant
LAN :)