Tema: Re: Google Apps
Autorius: Darius
Data: 2009-03-25 08:33:35
Naudojamės jau beveik metai laiko, perkėlęs esu 4 domenus. Jokių
problemų ir minusų nematau. Anksčiau buvo serveriai.lt, tai po
SquirrelMail ir vartotojai super patenkinti, nors ir nedaug kas webmailu
naudojasi.

Anksčiau jie davė beveik kiek nori apps userių nemokamai, o dabar berods
daugiausiai 100 (pagooglink).

Jei kontora didesnė arba norėsit premium plano, jis yra $50/metus už
vieną userį (useris turi mailboxą, docs ir t.t.). Kaina gaunasi tikrai
nemaža ir didžiausias trūkumas, kad negali pirkti tarkim pusei savo
accountų premium, o kiti liktų paprastais. Turint 50 paštadėžių gaunasi
50*50*2,6 = 6500 Lt/metus arba 540 Lt/mėn., o tai tikrai nėra mažai.

Darius