Tema: Re: Zebra internetas
Autorius: Modestas
Data: 2009-03-05 09:49:13
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:gomkri$run$1@trimpas.omnitel.net...

> tai kad aš niekuo dėtas privatininkas. Switch'as su optikos skylėmis
> namo rūsyje, iki manęs ateina vienas UTP, kuris sukrosuotas į RJ-45
> LAN'ui ir RJ-11 VoIP. Portas atjungiamas switch'e.

Kas slepiasi po žodžiais "portas atjungiamas"? Užgęsta ethernet interfeiso lemputė?

> Keista tai, kad nėra
> jokios koreliacijos tarp ryšio nutrūkimų: nuo 06:30 iki 17:01, nuo 15:57
> iki 17:16, nuo 19:07 iki 19:52, nuo 23:43 4 paras - Vixie ar jo kolegos
> niekuo dėti.

Galima eilinio nutrūkimo metu nueiti apžiūrėti tą switchą. Galbūt jis nėra toks jau optinis ir tiesiog išsijungė/pasikabino konverteris

> $zgrep dhclient /var/log/daemon.log
>
> DTIME FQDN dhclient: DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67
> interval 6
> DTIME FQDN dhclient: No DHCPOFFERS received.

Tiriant tinklo problemas verta naudotis tcpdump ir pan. priemonėmis. Turiu liūdnos patirties kai darbiniame laptope windows firewall tyliai blokuodavo DHCP užklausas.