Tema: Re: Telekomo interneto planu keitimas
Autorius: KEdas
Data: 2009-02-26 11:32:30
O tu lietuvių kalbą moki taip pat kaip teo rinkodarininkai? Kur tu
aprašyme matai žodį DSL? Aš matau tik vieną išlygą: „* Esant
šviesolaidinės arba LAN prieigos techninėms galimybėms.“, kurią suprantu
tik taip: „paslauga teikiama šviesolaidžiu arba per LAN, o duoti
greičiai galimi tik idealiomis sąlygomis“.