Tema: Re: Q: Ar normali kaina?
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-23 10:46:17
Tikslas buvo toks, kad mokedavau uz varda 50lt berods per metus ir visa kita ieidavo i plano uz interneta kaina.
Tai vat ir galvojau, kad pagaidino gal del to, kad atsisakiau dalies paslaugu.
Nors siaip pasiziurejau dabar ju puslapi, tai kainos standartines (kazkaip anksciau praslydo pro akis).
Bet siaip ko truksta, tai ftp. (jei nori papildomai 15Lt).

Tai vat gal butu kitas klausimas tada. Ar uz tuos pacius litus (20) galima pasiimt tvarkinga hostinga + ftp (Uztektu iki 1GB).
Ar neisradinet man dviracio ir nunusipigint cia perdaug?

Kitas dalykas: gal galetumet pavardint kelis jusu nuomone geresnius tiekejus?
Noreciau atsirinkt kelis ir paskui jau pats pasiziuresiu ka geriausio as galeciau gaut uz panasiu pinigus.

Aciu