Tema: Re: Domeno pirkimas (repost)
Autorius: Levas
Data: 2009-02-17 23:24:08
domenu visokiu buna. Tau LT ar koki COM reikia?

1. daug kur galima, jei ivaldes elektronine bankininkyste ar kredito korteles.
2. daug domenu pardaveju yra kartu ir hostintojai (bet ne visi)
3. padorus pardavejai duoda visada nameserverius. Isskyrus motinini domrega, kurio ir nera funkcija prekiauti domenais (nors pvz. as esu pirkes tiesiogiai domenus is jo- taip jau gavosi, ir dar as pats sau esu hostintojas)
4. Kainos daugmaz vienodos. Kitas reikalas kas ta "auksta" kaina? 30Lituokliu metams uz varda? Jei per menesi negali isleisti 3LT ir ieskai mazesniu... gal dar SMSai apmoketi? :)

--
Bye, Levas