Tema: Re: Koks cia TEO planas kur priristas prie MAC adreso?
Autorius: Andr
Data: 2009-01-30 23:34:51
Bet kokiu atveju dabar reik jungtis prie modemo ir ziuret koks ten konfigas.
Gali buti kad buvo uzdetas routerio configas su 1 tv, nuresetinus pasidare
bridzas su 2 tv. Tokiu atveju is 3 ir 4 lizdo butu tv (butent tas 10 ip) is
pirmo ir (nebutinai) antro internetas. Labai galimas daigtas kad tikrai
kompa jungi i 3-4 lizda ir del to gauni televizini ip i kompa. Su tuo
televiziniu ip veikia internas, bet ne tam jis skirtas. Dabar gaunasi
burimas is kavos tirsciu. Prisijunk prie modemo ir paziurek koks butent
konfigas dabar yra (Speedtouch->configuration) tada konkreciau bus galima
kazka pasakyt. Normalus ip kuri turetum gaut yra 8x... ar 7x..., bet tikrai
ne 10.