Tema: Re: Internetas Garliavoj - greitas.lt
Autorius: Rimas
Data: 2009-01-30 08:22:21
Na as turejau teo kazkada optimalu ir dabar turiu greitas.lt (tiesa kai vedziausi, sakau reikia 10Mbits/s tai tiek panasiai ir gaunu uz tuos pacius 45Lt).
Nusiskundimu dideliu neturiu. Buvo aisku keletas tokiu smulkiu problemeliu, kai neto nebuvo 1-2 dienas kokia pora kartu, bet man cia neproblema.

Taip kad lyginant su teo as duodu tiktai pliusus (kainos ir greitaveikos santykiu). Ivedimas 100Lt, atitempia kabeli (nuosavas namas), neterminuota sutartis, 45Lt uz 10/20Mbits (Lietuva diena/naktis) ir 1/2Mbits uzsienis. Torentus man ir pucia apie ~9-10Mbits.

Yra alternatyva airnet, greiciai didesni bet man kabeli reikejo tyst per kaimyno zeme tai sakau nafig (siule patys, tipo susitark su kaimynu, prasitysk o jau mes pajungsim).
Taip kad gali pasiziuret ir sita alternatyva. Kitas kaimynas turi airnet tai ir tas pats kaip ir greitas, maza firmele, ilgesni gedimu salinimo terminai bet pigesnes paslaugos.