Tema: Re: ka manot apie routeri smc wbr14-g2 reik info apie ji gal zinot kur rast
Autorius: Ramaas
Data: 2009-01-21 20:23:49
va va jau beveik to man ir reikejo, sakai pradziai uzteks gamykliniu
nustatymu, tai va as ir suku galva jai jie liktu ar kiti neprisujunks prie
jo nepageidaujami? veikimas jo 300m per sienas 30m turint nesiojama
kompa gudresnis tuoj prisijungtu prie nejam skirto interneto, jai kanors nedaderintum ten tam routeri.
Jau klydau pataisykit
p.s. ivedes google jo pavadinima meta parduotuves kur jais prekiauja
o rimto forumo neradau kur butu paaiskinta lengviau nei gamykliniam
pdf nurodyta.
R.

"Deep" <> parašė naujienų news:gl7bjr$9lh$1@trimpas.omnitel.net...