Tema: Re: Kabelis ar modemas?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2008-04-17 08:27:13
Tamstele, Jūsų poblema yra ta, jog Jūs bukvalei neskiriate kiloBITŲ nuo kiloBAITŲ, taip pat, kaip, kad neskiriate BITŲ nuo BAITŲ... ką jau ten kalbėti apie megaBITUS ir megaBAITUS....
Pasimokinkite juos teisingai identifikuoti, išskirti, atpažinti ir suprasti, tuomet nereikės rašinėti tokių nesamonių ir juokinti svieto su tokiomis greitaveikos mieravimo metodikomis ir kitais "vidutinio mokesčio internetais".
No offence.  ;-]]