Tema: Re: vel ebay
Autorius: Levas
Data: 2008-03-30 14:08:57
jei vienas kainuoja 110, tai du kainuos 220, 3- 330, o 10- 1100Lt. Kinietis nenori mazinti siuntimo islaidu. Taip kinietis uzsidirba pinigus- todel jis tuos daikciukus ir parduoda pigiau nei kiti pardavejai. Pinigus jis atsiima is pasto islaidu. Cia ne pirmas ir ne paskutinis kinietis kuris taip daro.

--
Bye, Levas