Tema: Re: zmogiakiauliu veiklos rezultatas
Autorius: Apocalypto
Data: 2019-04-12 12:08:40
Netiketai prisiminiau labai laaabai sena anekdota

Atejo nelabs i miskeli pakakokt, pritupe ir girdi...
  - Matau, matau, matau!
Tai jis paejo toliau ir vel bando stenet. ir vel...
  - Matau, matau, matau!
Paejo dar i sona, steni..
  - Matau, matau, matau!
Neistvere, priejo prie tai sakancio vyro.
  - Ir ka tu pamatei?
  - Nieko, cia mano suns vardas, bandau ji pasikviest.