Tema: Re: pix vol. 1029
Autorius: amenox
Data: 2017-10-30 16:20:54
Na pas mane paskutiniai Win10 FCU, kaip ir veikia tie WLM2012, senesni tiesa
jau ne. Tik reikia instaliuoti pilną, nes jei leisti ne pilną, jis bandys iš
MS pasiimt pilną installą ir tada klaidą gausi.

https://1drv.ms/u/s!AuFbL6cUGTelgv8DAASSGeHQGqCoWQ

Šita US versija paskutinė. Dėl lokalės nesu tikras, bet man rodos nesvarbu.

"shadow"  wrote in message news:ot6q4a$jqh$1@trimpas.omnitel.net...

Zinau,kolegos soft grupse bande padeti. Isbandziau visus
pasiulymus-nieko.
Kazkokia mistika-instalinasi,bet 'prapuola'...daug aiskinti.
Zodziu kol kas naudoju TB ir esu gausiai nusivyles

--
shadow