Tema: Re: CROSS: Add-on'as Thunderbird'ui Join-NG v0.6
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2013-01-16 10:58:12
On 01/15/2013 11:12 PM, Laimis wrote:

> [...]
> Nes sakyčiau, kad kaip minimum, ką reikėtų padaryti, tai jungti ne
> string'us (pabandyk įsivaizduoti kelių šimtų MB ar net keleto GB string
> concatenation), o failus. Apskritai reikėtų panaudoti NetUtil.jsm ir
> asyncCopy(), kopijuojant atskiras dalis į failus ir tokiu būdu gaunant
> lokalų kešą; antraip sinchroniškai siunčiantis kelis šimtus dalių
> lėtesniu/stringančiu ryšiu jų jungimas gali gautis beveik neįmanomas...
> (tik sukasi hourglass'as, sukasi ir pYst dėl kokios vienos užlinkusios
> dalies siuntimo, visų kelių šimtų dalių jungimui kaput; sorry, try

Aciu uz mintis ir keyword'us. Pasidomesiu ir gal pavyks igyvendinti :)

> Na, jei iki to planai nesiekia, tai bent jau reikėtų parse'inti OE
> uuencod'intų dalių subject'ą ir kiekvienai daliai išgliaudyti sekos
> numeriuką, _sekti_integrity_; labai nesunku pasižymėti keletą
> attachment'ų (daugiau, nei reikia) ir jungimas (kaip ir rikiavimas pagal
> subject'ą neveiks korektiškai), be to, kad bus visiškai
> neaišku/neinformatyvu, kodėl pabiro (nesujungiama) visa grandinė, jei
> joje iš kelių šimtų dalių trūksta kokios vienos ar kelių (neaišku kokių;
> skrolink po langą ir gaudyk akimis, skaičiuok...)

Sioks toks integrity tikrinimas yra... Reiks dar patobulinti, kad
sutikrintu dalis pagal subject numeriuka.

> Apskritai idėja/pasiūlymas: nėra iš principo labai sunku realizuoti visų
> dalių surinkimą, pažymėjus tik vieną.

Yra tokia mintis. As anksciau toki klienta Pan naudojau, tai jis taip ir
daro. Ten jam net nereik sakyti, kad nori sujungti, jis automatiskai
rodo tik 1 zinute ir ja paspaudus atsiuncia visas ir sujungia.
Siekiamybe, paziuresim kaip seksis...

> p.s. tiek buvo numatyta, kai man kilo mintis pasikoreguoti tą plugin'ą;
> pradėjau, užmečiau.

Nu tai jei turi kokiu kodo gabaliuku ar patch'u, tai siusk - pritaikysiu.

P.S. Siaip as visai zalias mozilla plugin'uose. Dabar bus antra savaite,
kai kazka krapstau su jais :) Ir tai tik po kokia 1h per diena...