Tema: Re: w31?e1
Autorius: zZz
Data: 2012-08-06 09:42:04
Taip. Elektronika leidzia tureti ne tik defaultinius, rankom padaromus instrumentus, zmoniu sugalvotus per savo 10 mln. gyvavimo metu, bet ir begaline aibe bet_kaip sumodeliuotu instrumentu. Elektronine ir ne elektronine muzika yra kuriama. Ir ja pagroti gali bet kas, turintis galimybe ir talenta valdyti/manipuliuoti/dauzyti/etc. pgl. tai, kaip sugalvojo autorius(-iai).