Tema: Re: Vienas PDJ
Autorius: Kaksht
Data: 2009-06-02 18:06:51
na nzn ar yra kur aprasyta kokiam kontekste butent reikia naudoti uzrasa "when you see it", bet as kaip suprantu tai jis naudojamas kai nuotraukoje yra kazkas tokio, ko is pirmo zvilgsnio gali nepastebet, o pastebejes gali sakyti "omg!" ar "wtf?" ar klykti "aaaaaa!". Va taip va! :)
--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E