Tema: Re: Opelis dejo ant automobiliu pramones
Autorius: mineral
Data: 2009-03-03 22:06:51
O as astuntoje klaseje mokykloje per lietuviu buvau pakviestas prie lentos, nagrinejom kazkokia tema ir su tos temos desimt zodziu reikejo sukurti desimt sakiniu. Kol kuriau ir rasiau, klaseje pakilo uzesys. Gerai, kad mokytoja nepamate klaidos. Sakinyje „Sesute pynesi kasas“ zodyje „pynesi“ vietoje „n“ kazkodel parasiau „s“. Spejau pataisyti :)