Tema: Dar skambutis
Autorius: booraz
Data: 2009-11-13 13:32:39
www.kalafioras.lt

Skambutis.
- Sveiki. Čia Briuso Viliso autoatsakiklis!
Jeigu jūs susprogdinote Pentagoną, spauskite vienetą.
Jeigu į Žemę lekia asteroidas, spauskite dvejetą.
Jeigu jūs ką nors pagrobėte, spauskite trejetą.
Pagrobėjas spaudžia 3.
Autoatsakiklis kalba toliau:
- Jeigu jūs pagrobėte mano sūnų, spauskite 1.
Jeigu jūs pagrobėte mano žmoną, spauskite 2.
Jeigu jūs pagrobėte mane, likite prisijungęs. Aš per dvi minutes
išsilaisvinsiu  ir išdirbsiu jums jūsų purviną…
Pagrobėjas spaudžia 1.
Autoatsakiklis kalba toliau:
- Jūs pagrobėte mano sūnų.
Jeigu jums reikia 1 milijono dolerių spauskite 1.
Jeigu jums reikia 2 milijonų dolerių spauskite 2.
Jeigu jums reikia 3 milijonų dolerių spauskite 3.
Jeigu jums reikia…
Pagrobėjas piktdžiugiškai spaudžia 9!
Autoatsakiklis:
- Jūs pasirinkote pieno kokteilį. Jeigu norite su braškėmis, spauskite 1.
Jeigu ne…

Įniršęs pagrobėjas skambina Briusui mobiliu telefonu.
- Abonentas yra už ryšio zonos ribų ir šliaužia pas jus ventiliacijos
vamzdžiu…
Skambina dar kartą.
Ir pagaliau atsiliepia pats Briusas. Sušnabžda:
- Aš paskambinsiu jums vėliau. Aš dabar kosmose, gelbsčiu planetą.
Kad kitais metais galėčiau nuvažiuoti Lietuvon į Bliuzo naktis…