Tema: Re: Antraštės2
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-01-21 10:18:08
2021-01-20 11:45, ABLomas rašė:

> Kolumbijoje dėl kraupios avarijos kalinamas R.T.Erdoganas
> Lietuvos politikoje dominuos šešėlinės partijos
> Rūta Vainienė: Šventosios uosto kaina – daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų
> B.Vėsaitės vyras kaltinamas kyšininkavimu
> Skaitytojo nuomonė.   Ką daryti?
> Kandidatas į prezidentus – šokiruojantis
> Seimo narys A.Kubilius: Lietuvos lenkų turtas – didesnis nei Latvijos
> regionas
> A.Sakalas.   Iš kur esi ir kaip jį sušaudyti
> Lietuvos kariai atsiprašo dėl prekybos centro „Būsto“ likimo
> Įtariamasis V.Janukovyčius suimtas dėl kvaišalų
> [...]

Buvo toks "Centrinęs Azijos žurnalisto žodynas ir frazeologizmų
rinkinys". Ir Ostapas Suleimanas Berta Marija Bender-Bėjus jį visai
neblogai pardavinėjo. Gal užtektų kelių laiškelių žurnalistams ir mažas
frazių fabrikėlis užaugtų iki gerbiamos tarptautinės įmonės?

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody