Tema: Re: Antraštės!
Autorius: ABLomas
Data: 2021-01-19 21:34:48
On 2021-01-19 21:10, Teisybes Dele wrote:
> Na, antraštės taik pradžia?
> Toliau bus Panoramos tipo fake news portalas?

Ne, nemanau, nebus tiek kantrybės. O ir engeidžmentas minimalus, tai...

> Tik neverta apsiriboti lietuviška auditorija.

Kad bent jau EN/RU tai pilna visko. Twitterio botai (su keliasdešimt
štukų pasekėjų), feizbukiniai ir kitokie botai, kad ir ta rusiška instos
žvaigždė su 60K+ pasekėjų:
https://www.instagram.com/neural_tp/
visos foto gi fake, AI generuotos, o tokių acc ne tiek ir mažai - žo,
pasaulinė rinka pilna visko (vien ko vertas hibridas - pix + tekstas iš
instos apmokytas: https://t.me/NeuralShit/1976 ), LT kalba tik nelabai
radau (o su GPT-3 tai man rodos išvis nėr nei vieno lietuvių kalbos
modelio...).