Tema: Re: elektrikas
Autorius: senis
Data: 2018-12-01 17:04:39
> Nepisk proto, ima jis matai abiem rankom. Jei tokio amziaus, kad net is
> LESTO ismete tai jau nx tau tos krutys.

Nu blee ka jus sakote... man dar tik 55,
nerukiau niekada gyvenime ir nerukau dabar,
isgeriu kartais, naktimis neknarkiu ir neperdziu,
begioju krosiuka ir maudausi eketeje
ir su moterim man viskas tvarkoj,
stovi kas ryta savaime, o kai reikia be problemu pastatau kada reikia ir
kiek reikia...
O is Lesto ne ismete, o sudare salygas, kad pats iseciau, nes finansiskai
nebeapsimokejo su savo auto vazynet i darba i kita rajona.
Bet uz tai dabar laimingas, jokio streso, gyvenu sodyboje kaime, savos
malkos savas prudas, savos darzoves is savo darzo ir dejau skersa ant
visokiu darbdaviu, nes dirbu tik sau ir tiek kiek man reikia.