Tema: Re: kaip jus kovojat su kojinemis ?
Autorius: zZz
Data: 2018-02-03 08:29:30
A rimts? Kaip cia taip?

Zo, jei jau taip rimtai cia gaunas, daryk tep: meti visas poncikas n*, varai
i Skinija, uzsiperki kalna. Metai, kur nori, o po skalbimo randi po vienodas
ir susmaukai jas, tada stalciun (ar kur ten jas laikai). Tada laikos po dvi
vietoj. O jei ner tokios poros - meti n*. Kai lieka mazai - vel Skinijon.

Cia kaip reklama, bet man Skinija yra uber :)