Tema: Re: Bbz èia á politikà ar á Jumorà dët?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-31 08:47:29
> sprendziant pagal eiles jav prie pvz iphone'u - tai ten ne kapitalizmas. O
> black friday tai isvis isbadeje mushasi del prekiu

Kapitalistai gali sau leisti toki socialini komunizmo ekperimenta vienai dienai :)

3in1 - gaunasi social event su komunizmo apraiskomis del eiliu ir
kovu eilese bei kapitalizmo apraiskomis, nes mandru prekiu yra..
Aisku, jei nenusiseke ir negavai naujausio iPhone, tai jautiesi
kaip padarytas visu triju.. socializmo, komunizmo ir kapitalizmo..
Bet principe - po savaites lentynos pasipildo ir tu iPhone kaip prisikta..

Asmeniskai man kiek juokingiau, kai tai vyksta LT..
Del iPhone7 eiti prie Topocentro, 23:59 jamt zema starta
ir nusipirkt praktiskai uz defaultine kaina, bet gali selfiuka
snukiaknygen inmest, dar delfinai fotke per savo portala paplatins..