Tema: Ats.: Sliekas
Autorius: Sniegas
Data: 2016-11-28 12:57:35
Aš rimtai klausiu, ne trolinu. Nes asmeniškai nežinau gyvūno, kuris neturėtų
pilvo. Net ir aštuonkojis plaukia viena puse į viršų. Gal tik kokios medūzos
neturi, bet jos ir smegenų neturi, tai nieko keisto.

"LB"  parašė naujienų news:o1h0gu$3pg$1@trimpas.omnitel.net...

o klausimas čia buvo patrolint, ar rimtai?