Tema: Re: Lieciant Dievo tema
Autorius: frenologas
Data: 2016-11-04 17:43:25
tai tada ir pasirodo kas ko vertas, as per siuos
metus jau susimusiau keturis kartus, visus
atidauziau galva, nes kazkas nepatiko...
ir pats esu gaves, ten policija isikisa, visas
idomumas, kas kaip kam ir kodel...
akiu klontaktas....prasideda ten gaidy,
loche, ozhy ir t.t. diskonai ir kitos gerybes,
prie diskono visada mustynes, bet as ne kiek nebijau,
nes i galva dazniausiai gauna durniai

"中国百强"  wrote in message news:nvi6fg$2rg$1@trimpas.omnitel.net...

gyvaj mėgėją gali ir primušt. pižonai! ;)

"frenologas"  wrote in message news:nvi48v$17v$1@trimpas.omnitel.net...

dievo savoka tra seksologine, susijusi
su taip vadinama psichine energija - libido.
Ir konstrukcijomis Id Ego Superego.
Kaip ir replyjinimas.
gali rasyti "ka nori"
Svarbu ne turinys o psichine energija, kitaip
sakant pats autorius.
Psichologija. Bendravimo psichologija. Nuotolinio (tele)
bendravimo psichologija.
Ir tiek. Nenorit neatrasinekit. CIa visos tos telekomunikacijos
ir kompiuteriai yra yda. As gyvai sitaip nebendrauju.
Ir shachmatais  zaisti, kas gyvai, kas per interneta
smarkiai ne tas pats.

"shadow"  wrote in message news:nvhuao$t45$1@trimpas.omnitel.net...

:)
O kas del nelabs ir ko (?),tai didesne beda su tais,kurie reply'ina

--
shadow