Tema: Re: Rusai paminejo kosmonautikos diena :)
Autorius: svyt
Data: 2016-05-01 07:39:45
Ka tu gali progresyvaus patart lietuviam, be tau patinkancio
 analinio ir kai vyrai vyram ciulpia?
As va esu komunistiniu paziuru, ir mane zavi svedija, va ten
 beveik komunizmas. Jei tau patinka putino rusija, pasakyk kokia
 politine santvarka tave zavi? Feodalizmas?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/