Tema: Re: Keli is Odesos (.ru)
Autorius: svyt
Data: 2016-03-20 11:35:52
Prie ko cia jis? Man is konservatoriu patinka tik kubilius, visad
 janukoviciaus laikais snekejau, pozicijoj partija kurios
 nemegstu, nebalsavau uz ja, bet netikiu kad kubilius kraunasi
 turtus is valdzios. Siap tai gali but vienintelos su butkevicium
 seime daug maz svarus, kiek tai imanoma svogeriu saly, lansbergis
 senasis nieko vyras, tik jis idealistas o ne ekonomistas, ir
 perdaug patiklus visokiam meslui. Brazauskas atvirksciai,
 ekonomistas turintis sveika nuovoka, bet per daug hedonistas, jam
 ne lietuva rupejo tik tarp kitko, su jo protu jei butu lietuvos
 fanatikas, kaip lansbergis butume suklesteje, bet va beda, vienas
 norejo, bet nesugebejo, kitas neypac norejo, tik karts nuo karto
 kazka stumteldavo pagal pareigas, ir tas karts nuo karto tuomet
 aplenke latvija. Dabar ji mus. Estai tai irgi ner ko ten girti
 valdzia, pasiseke su kaimynu, juolab ta pacia kalba
 kalbanciu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----