Tema: Re: Atostogos
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 22:25:33
O tu atvaziuok ir paziurek, kiekviena savaitgali kazkoks renginys,
 nu bunant pikdziuga, galima sakyt kad tai todel kad tai naudinga
 baru savininkams ir prekybininkai organizuoja.
Bet esminiai
 dalykai pagauti, as labai daug kartu paskutiniu metu esu buves
 rusijoj, sakyciau ne koks vaizdelis, jei sostines dar kazkiek
 tvarkosi, koks pskovas visai apleistas, ne vieno naujo pastato
 nuo sovietmecio, ne veltui rusai ilgisi tu laiku kai truputi
 maziau valdzia vogdavo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----